четверг, 21 марта 2013 г.

Модуль 4. Рефлексія


·         Використовувати різноманітні стратегії та засоби оцінювання
·         Вести оцінювання у продовж всього навчального циклу
·         Надавати можливість кількісно оцінювати важливі навчальні цілі для теми
·         Залучати учнів до процесу оцінюванЦі типи оцінювання побудовані однаковим чином: учнів просять визначити, що вони дізналися, як вони це дізналися, які області залишилися незрозумілими.  Учні оцінюють своє просування в знаннях, уміннях, стратегіях, процесах і інтересах. Додаток Оцінювання проектів містить безліч Форм оцінювання, які можуть допомогти учням оцінити свої індивідуальні зусилля, роботу в групі, розумові процеси, письмові роботи і презентації, уміння і процеси.

Комментариев нет:

Отправить комментарий